Regulamin Sklepu Internetowego
Dzień dobry!
Poniżej regulamin, który ma na celu ochronę Twoich prawi regulowanie stosunku między Tobą-kupującym, a mną sprzedającym. W regulaminie znajdziesz informację jak zakupić produkt – złożyć zamówienie, szczegółach zawartej umowy, zasadach udostępniania treści cyfrowych, rodzajach płatności dostępnych w serwisie, prawach odstąpienia od umowy, czy postępowaniu reklamacyjnym. W razie jakichkolwiek pytań, jestem do twojej dyspozycji – napisz na e-mail info@excelwtwoimbiurze.pl.
Pozdrawiam
Ewelina Niedzielan
1. Postanowienia ogólne
- Sklep internetowy Click Ewelina Niedzielan, dostępy pod adresem https://excelwtwoimbiurze.pl/sklep, oraz sprzedaż realizowana jest także poprzez platformę WebToLern tzw. szybka sprzedaż pod adresem https://kursy.excelwtwoimburze.pl. Sklep prowadzony przez Ewelina Niedzielan, Frøyas vei 63, 3472 Bødalen, Norwegia
- Regulamin jest skierowany zarówno do Konsumentów jak i do Przedsiębiorców (Klientów) korzystających ze sklepu.
- Regulamin określa ogólne zasady i tryb zawierania umowy sprzedaży z klientem na odległość za pośrednictwem sklepu.
- Do korzystania ze Serwisu, w tym w szczególności do złożenia zamówienia, nie jest konieczne spełnienie szczególnych warunków technicznych przez sprzęt komputerowy lub oprogramowanie Kupującego. Wystarczające są:
a) dostęp do Internetu,
b) standardowy, aktualny system operacyjny,
c) standardowa, aktualna przeglądarka internetowa z włączoną obsługą plików cookies,
d) posiadanie aktywnego adresu e-mail. - Zawarcie Umowy nie może nastąpić w sposób anonimowy ani pod pseudonimem. Kupujący powinien wskazać prawdziwe i kompletne dane osobowe, aby móc zawrzeć taką Umowę.
- W zależności od rodzaju wybranych Produktów lub Usług pomiędzy Sprzedawcą a Kupującym dochodzi do zawarcia Umowy określonego rodzaju:
a) w przypadku Towarów dochodzi do zawarcia umowy sprzedaży;
b) w przypadku Treści Cyfrowych dochodzi do zawarcia umowy o dostarczenie treści cyfrowych;
c) w przypadku Usług Elektronicznych dochodzi do zawarcia umowy o świadczenie usług elektronicznych;
d) w przypadku Usług Podstawowych dochodzi do zawarcia umowy o świadczenie usług. - Przed zakupem należy uważnie przeczytać poniższy Regulamin. Dokonując zakupów w sklepie użytkownik potwierdza, że zapoznał się z treścią Regulaminu, dokonuje akceptacji niniejszego Regulaminu, jego postanowień i zobowiązuje się do jego przestrzegania.
2. Definicje
-
- Sprzedawca – Ewelina Niedzielan prowadząca działalność gospodarczą pod firmą Click Ewelina Niedzielan pod adresem Frøyas vei 63, 3472 Bødalen, Norwegii
- Klient – każdy dokonujący zakupów za pośrednictwem Sklepu;
- Konsument – osoba fizyczna zawierająca ze Sprzedawcą umowę w ramach Sklepu, której przedmiot nie jest związany bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową.
- Przedsiębiorca – osoba fizyczna, osoba prawna i jednostka organizacyjna, prowadząca we własnym imieniu działalność gospodarczą lub zawodową;
- Sklep– sklep internetowy prowadzony przez Sprzedawcę pod adresem https://excelwtwoimbiurze.pl/sklep lub https://kursy.excelwtwoimbiurze.pl
- Serwis – strona internetowa działająca pod adresem excelwtwoimbiurze.pl i jej rozszerzeniami;
- Cena – wartość wyrażona w jednostkach pieniężnych, którą Kupujący jest zobowiązany zapłacić Sprzedawcy za Produkt; Cena w sklepie może być podana w złotówkach lub koronach norweskich.
- Przedsprzedaż — proces zbierania przez Sprzedawcę zamówień na Produkty, które będą dostępne w sprzedaży od określonego terminu, i zawierania Umów przed planowanym terminem wprowadzenia Produktów do sprzedaży;
- Regulamin– niniejszy Regulamin Sklepu.
- Produkt elektroniczny– produkt zakupiony w Sklepie, dostępny wyłącznie w wersji elektronicznej. Produkty są sprzedawane odpłatnie, chyba że wyraźnie zastrzeżono inaczej. Produkty elektroniczne to e-booki, szablony plików, kursy itp
- Produkt – dostępna w Sklepie rzecz ruchoma/usługa będąca przedmiotem Umowy Sprzedaży między Klientem a Sprzedawcą.
- Formularz rejestracji – formularz dostępny w Sklepie w celu utworzenia konta na platformie kursowej;
- Formularz zamówienia – formularz Sklepu, za pomocą którego, Klient może złożyć Zamówienie i zrealizować Umowę Sprzedaży.
- Umowa – umowa zawarta z konsumentem w ramach zorganizowanego systemu zawierania umów na odległość, bez jednoczesnej fizycznej obecności stron, z wyłącznym wykorzystaniem jednego lub większej liczby środków porozumiewania się na odległość do chwili zawarcia umowy włącznie;
- Operator płatności – Przelewy24 należące do PayPro S.A. ul. Kanclerska 15 60-327 Poznań KRS: 0000347935; PayPal Polska Sp. z o.o. ul. Emilii Plater 53, 00-113 Warszawa, Vipss dla płatności w koronach norweskich.
- Usługi Podstawowe – wszelkie usługi świadczone przez Sprzedawcę w ramach jego podstawowej działalności związanej z nauką obsługi programów Google i Microsoft oraz indywidualne spotkania z klientami w celu konsultacji lub nauki tych programów. Usługi Podstawowe mogą stanowić rodzaj Usług Elektronicznych, ale nie muszą
- Usługi Elektroniczne(treści cyfrowe) — wszelkie usługi elektroniczne świadczone przez Sprzedawcę na rzecz Kupującego na pośrednictwem Serwisu.
3. Usługi Elektroniczne dotyczące Serwisu
- Sprzedawca świadczy na rzecz Kupującego określone Usługi Elektroniczne związane z korzystaniem ze Serwisu.
- Podstawową Usługą Elektroniczną świadczoną na rzecz Kupującego przez Sprzedawcę jest umożliwienie Kupującemu złożenia zamówienia w Serwisie, które prowadzi do zawarcia ze Sprzedawcą Umowy. Złożenie zamówienia możliwe jest bez konieczności posiadania konta w Serwisie.
- Korzystanie z kursów oraz niektórych materiałów edukacyjnych zakupionych przez kupującego jest możliwe dopiero po założeniu konta na platformie kursowej. W koncie przechowywane są dane Kupującego oraz historia złożonych przez niego zamówień w Serwisie. Kupujący loguje się do Konta z wykorzystaniem swojego adresu e-mail oraz zdefiniowanego przez siebie hasła. Kupujący jest zobowiązany zabezpieczyć dostęp do swojego konta Użytkownika przed dostępem osób nieuprawnionych, a ponadto jest zobowiązany nie udostępniać loginu i hasła żadnym osobom trzecim.
- Wraz z zakupem jakiegokolwiek produktu od sprzedawcy, Klient zostaje automatycznie zapisany do Newslettera. Sprzedawca świadczy na rzecz Kupującego Usługę Elektroniczną polegającą na przesyłaniu Kupującemu wiadomości e-mail, które zawierają informacje o nowościach, promocjach, produktach lub usługach Sprzedawcy. Kupujący może w każdej chwili zrezygnować z otrzymywania newslettera, klikając w przycisk służący do rezygnacji, który jest zamieszczony w każdej wiadomości przesyłanej w ramach newslettera. Kupujący może także wysłać do Sprzedawcy wiadomość e-mail z prośbą o wypisanie z bazy newslettera.
- Usługi Elektroniczne są świadczone na rzecz Kupującego nieodpłatnie. Odpłatne są natomiast Umowy sprzedaży, Umowy o dostarczenie Treści Cyfrowych oraz Umowy o świadczenie Usług Podstawowych, które są zawierane za pośrednictwem Serwisu.
- W celu zapewnienia bezpieczeństwa Kupującemu i przekazu danych w związku z korzystaniem ze Serwisu Sprzedawca podejmuje środki techniczne i organizacyjne odpowiednie do stopnia zagrożenia bezpieczeństwa świadczonych Usług Elektronicznych.
- Sprzedawca zobowiązuje się zapewnić w pełni poprawnego funkcjonowania Serwisu. Kupujący powinien poinformować Sprzedawcę o wszelkich nieprawidłowościach lub przerwach w funkcjonowaniu.
- W przypadku prowadzenia aktualizacji serwisu, prowadzenia prac technicznych, serwis może chwilowo nie działać. W przypadku przedłużającej się awarii klient zostanie o tym poinformowany. Będzie widniała informacja na stronie lun zostanie wysłany mail informacyjny.
- W ramach rozwoju Serwisu Sprzedawca może dodawać nowe funkcje, zmieniać wygląd strony, oraz zmieniać lub usuwać istniejące funkcje w ramach Serwisu.
4. Zasady składania zamówienia
- Aby dokonać zamówienia produktu lub usługi na stronie należy wejść na stronę https://excelwtwoimbiurze.pl/sklep. Jeżeli klient ma dostęp do kursu to możne także dokonać zakupu produktów na platformie kursowej https://kursy.excelwtwoimbiurze.pl
- Dokonując zakupu na stronie należy wybrać produkt/produkty do koszyka będący przedmiotem zamówienia, a następnie wypełnić formularz zamówienia. W formularzu konieczne jest podanie danych niezbędnych do realizacji zamówienia.
- Na etapie składania zamówienia następuje wybór metody płatności. Warunkiem złożenia zamówienia jest akceptacja Regulaminu, z którym Kupujący powinien uprzednio się zapoznać. W razie jakichkolwiek wątpliwości dotyczących Regulaminu Kupujący może skontaktować się ze Sprzedawcą.
- W formularzu zamówienia Kupujący musi podać prawdziwe dane osobowe. Kupujący ponosi odpowiedzialność za podanie nieprawdziwych danych osobowych. Sprzedawca zastrzega sobie prawo do wstrzymania realizacji zamówienia w sytuacji, gdy Kupujący podał nieprawdziwe dane lub gdy dane te budzą uzasadnione wątpliwości Sprzedającego co do ich poprawności. W takim przypadku Kupujący zostanie poinformowany telefonicznie lub poprzez pocztę elektroniczną o wątpliwościach Sprzedawcy. W takiej sytuacji Kupującemu przysługuje prawo wyjaśnienia wszelkich okoliczności związanych z weryfikacją prawdziwości podanych danych. W przypadku braku danych pozwalających Sprzedawcy na podjęcie kontaktu z Kupującym, Sprzedawca udzieli wszelkich wyjaśnień po podjęciu kontaktu przez Kupującego.
- Kupujący oświadcza, że wszelkie dane podane przez niego w formularzu zamówienia są prawdziwe, natomiast Sprzedawca nie jest zobowiązany do weryfikowania ich prawdziwości i poprawności, choć posiada takie uprawnienie zgodnie z ust. 7.
- Proces składania zamówienia kończy kliknięcie w przycisk finalizujący zamówienie. Aby całkowicie sfinalizować transakcję klient musi opłacić zamówienie wybierając dostępne formy płatności.
- Niektóre produkty mogą mieć ceny podane w koronach norweskich albo złotówkach. W zależności od chęci zapłaty w wybranej walcie, klient wybiera właściwy produkt.
- Po opłaceniu zamówienia, klient otrzymuje na podany adres mailowy potwierdzenie zakupu z wszystkimi niezbędnymi informacjami, które służą do przekazania produktu. Mogą to być linki do zakupionych materiałów, login i hasło do zalogowania się na platformę kursową.
- Sprzedawca zastrzega sobie prawo do nierealizowania Zamówienia w przypadku.
– nieprawidłowego/niekompletnego wypełnienia formularza Zamówienia (brak wszystkich danych potrzebnych do realizacji Zamówienia),
– nieotrzymania wpłaty w terminie 7 dni od złożenia Zamówienia (w przypadku wyboru opcji płatności przelewem).
5. Przedsprzedaż
- Sprzedawca, w odniesieniu do niektórych rodzajów Produktów, może, ale nie musi, zorganizować Przedsprzedaż.
- Produkty objęte Przedsprzedażą będą oznaczane w ramach Serwisu jako Produkty dostępne w Przedsprzedaży z zamieszczoną informacją, kiedy będą dostępne i w jakim terminie zostaną przekazane do klienta. .
- W przypadku przedsprzedaży Sprzedawca zastrzega sobie prawo do zmiany terminu, o którym mowa w pkt. 2, szczególnie na skutek opóźnienia w dostarczaniu Produktu przez osoby trzecie Sprzedawca będzie informował Kupujących o wszelkich zmianach terminów związanych z Przedsprzedażą, poprzez zamieszczenie informacji w Serwisie oraz wysłanie wiadomości e-mail, na adres podany przez Kupującego.
- Jeżeli kupujący nie zgadza się na przedłużenie terminu dostarczenia produktu z przedsprzedaży, może zrezygnować z nabycia produktu. Sprzedawca zobowiązuje się wtedy zwrócić mu cenę produktu w terminie do 7 dni. Kupujący natomiast zobowiązuje się do podania danych do wykonania przelewu przez Sprzedawcę.
- W przypadku zaistnienia nieprzewianych okoliczności Sprzedawca zastrzega prawo wycofania produktu wystawionego do przedsprzedaży. Zobowiązuje się jednocześnie na zwrot wszystkich wpłat, dokonanych przez kupujących. Dodatkowo o zastałym fakcie poinformuje ich mailem podanym w zamówieniu.
6. Ceny produktów i formy płatności
- Ceny produktów zamieszczone na stronie internetowej są cenami brutto i zawierają wszystkie podatki wymagane przez obowiązujące przepisy prawne.
- Ceny głównie podane są podane w PLN, jednak w niektórych przypadkach ceny mogą być podane w NOK. Wtedy płatności można dokonać tylko i wyłącznie poprzez VIPPS.
- Sprzedawca zastrzega sobie prawo do zmiany cen Produktów prezentowanych w Sklepie, wprowadzania nowych Produktów, wycofywania Produktów, przeprowadzania promocji i dawania rabatów, a także czasowego oferowania Produktów nieodpłatnych. Powyższe uprawnienie nie ma wpływu na Zamówienia, które zostały złożone przed datą wejścia w życie którejkolwiek ze zmian. Szczegóły i czas trwania zawsze zawarte są w opisie danego Produktu.
- Czas trwania każdej promocji jest ograniczony. Rabaty i promocje nie sumują się, chyba że inaczej wskazano w opisie danej promocji czy Produktu.
- Klient wybiera najwygodniejszą z oferowanych form płatności.
- Jeżeli klient chce otrzymać fakturę, powinien o tym fakcie poinformować w zamówieniu i podać niezbędne dane do wystawienia faktury
- Z uwagi na to, że firma zarejestrowana jest w Norwegii, firmy i osoby, które chcą otrzymać fakturę poza Norwegią otrzymują ją z VAT 0%. Wtedy faktury są wystawiane w PLN.
- Firmy i osoby, które chcą otrzymać fakturę w Norwegii otrzymują fakturę w NOK. Kwota z PLN na NOK jest przeliczona na dzień zakupu.
7. Realizacja zamówienia produktu cyfrowego (treści cyfrowej)
- Realizacja zamówienia produktu cyfrowego polega na przekazaniu Kupującemu zamówionych produktów.
- Zamówienie zostanie zrealizowane pod wskazany w Formularzu Zamówienia adres mailowy, po pozytywnej autoryzacji płatności i zaksięgowaniu płatności na swoim rachunku bankowym.
- W zależności od zakupionego produktu dostęp do zakupionych produktów może odbywać się w różny sposób. Jednak zawsze klient na podany adres mailowy otrzyma taką informację. Dostęp do zakupionego produktu można otrzymać w postaci:
– loginu i hasa do platformy e-learingowej WebToLearn wraz ze wskazaniem miejsca, gdzie trzeba się zalogować.
– W postaci linku do pobrania np. szablonu pliku, e-booka,
– W postaci załącznika w wiadomości mailowej - Sprzedawca może wprowadzić ograniczenia czasowe w zakresie dostępu do danej Treści Cyfrowej (np. dostęp do danej Treści Cyfrowej będzie możliwy tylko przez pewien okresie). W przypadku wprowadzenia ograniczeń czasowych Sprzedawca wyraźnie wskaże Kupującemu, przez jaki czas Kupujący będzie posiadał dostęp do danej Treści Cyfrowej w ramach zawartej Umowy.
- Jeżeli dostęp do Treści Cyfrowej określany jest przez Sprzedawcę jako dostęp dożywotni, a Kupujący uzyskuje ten dostęp poprzez konto użytkownika, w razie konieczności likwidacji konta użytkownika (np. z uwagi na zmiany technologiczne, zakończenie działalności przez Sprzedawcę), Kupujący otrzyma o tym informację i dostanie możliwość pobrania Treści Cyfrowej na własny nośnik w określonym przez Sprzedawcę terminie, nie krótszym niż 14 dni. Termin będzie liczony od dnia wysyłki informacji na adres e-mail Kupującego.
- Sprzedawca dostarcza Treści Cyfrowe w wersji obowiązującej na dzień dostarczenia Treści Cyfrowej i nie zapewnia Aktualizacji po dniu dostarczenia Treści Cyfrowej — chyba że w opisie Treści Cyfrowych zostanie wyraźnie wskazane, że Treść Cyfrowa obejmuje także Aktualizacje Treści Cyfrowych w późniejszym terminie.
- Z zastrzeżeniem przepisów o dozwolonym użytku, Kupujący może wykorzystywać Treści Cyfrowe wyłącznie na potrzeby własne. Kupujący w żadnym przypadku nie ma prawa do udostępniania lub sprzedaży Treści Cyfrowych ani jakichkolwiek ich opracowań pod własnym oznaczeniem czy marką. Dotyczy to także fragmentów własnych produktów lub usług, które udostępnia lub sprzedaje innym.
- Jeżeli Kupujący będzie chciał wykorzystać Treści Cyfrowe w swojej działalności gospodarczej lub zawodowej, jest zobowiązany zwrócić się do Sprzedawcy o udzielenie licencji na daną Treść Cyfrową.
Zapytanie należy wysłać na adres e-mail sprzedawcy, a on przedstawi ofertę na zakup takiej licencji. - Jedną z form uzyskania dostępu do treści cyfrowych jest dostęp do platformy, gdzie będą umieszczone kursy.
Zakazane jest:
a) Dzielenie się dostępem do konta z innymi osobami
b) Pobieranie treści cyfrowych na swój nośnik, podczas gdy sprzedawca tego zabrania.
c) Dzielenie się materiałami dostępnymi do pobrania z innymi. - Treści zakupionych materiałów mogą zostać zaktualizowane. Kupujący otrzyma o tym wiadomość e-mail. W zakupionym kursie mogą pojawić się także nowe treści, które kupujący otrzyma bez dodatkowych opłat.
- W przypadku naruszenia przez Kupującego zasad dotyczących korzystania z Treści Cyfrowych Sprzedawca może zablokować Kupującemu dostęp do Treści Cyfrowych. Kupujący otrzyma wiadomość z uzasadnieniem przyczyn blokady. Kupujący może odwołać się od blokady w terminie 14 dni od otrzymania wiadomości. Sprzedawca rozpatruje odwołania w terminie 14 dni.
- Treściom Cyfrowym mogą, ale nie muszą, towarzyszyć świadczenia dodatkowe, np. dostęp do grupy wsparcia związanej z zakupionymi Treściami Cyfrowymi, spotkanie on-line ze Sprzedawcą itp.
8. Realizacja zamówienia usług podstawowych
- Usługi podstawowe zazwyczaj wymagają bezpośredniego udziału Sprzedawcy.
- Po zakupie usługi podstawowej kupujący konstatuje się ze Sprzedającym i strony ustalają dogodny sposób spotkania.
- Spotkania odbywają się na Teams lub Meet. Kupujący nie musi mieć żadnego specjalnego oprogramowania, żeby móc skorzystać z konsultacji. Jeśli potrzebuje porady związanej z pomocą tworzenia jakiegoś pliku, to Kupujący musi udostępnić przykładowe dane, żeby otrzymać pomoc.
- Sprzedający zobowiązuje się zachować w tajemnicy treści udostępnione podczas spotkania.
- Jeżeli uczestnikiem spotkania ma być inna osoba niż kupujący, to Sprzedawca powinien zostać o tym fakcie poinformowany.
- Sprzedawca zobowiązuje się, że to on będzie uczestniczył w zakupionych spotkaniach.
- Zapłata za usługę podstawową poprzez stronę internetową jest przed spotkaniem.
- Kolejne spotkania mogą być opłacane wg ustalonych zasad np. raz w miesiącu.
9. Odpowiedzialność za zgodność Treści Cyfrowych z Umową
- Rękojmia za wady Treści Cyfrowych, o jakiej mowa w przepisach Kodeksu cywilnego, jest wyłączona w przypadku Umów, które są zawierane przez Kupujących innych niż Konsument lub PNPK.
- Do Umów, które są zawierane przez Konsumenta lub PNPK, stosuje się przepisy o odpowiedzialności za zgodność Treści Cyfrowych z Umową, które są zawarte w ustawie o prawach konsumenta, z uwzględnieniem postanowień Regulaminu.
- Sprzedawca jest odpowiedzialny względem Konsumenta oraz PNPK za zgodność Treści Cyfrowych z Umową. Zgodność Treści Cyfrowych z Umową ocenia się zgodnie z przepisami ustawy o prawach konsumenta.
- W przypadku Treści Cyfrowych:
- a) dostarczanych jednorazowo lub w częściach — Sprzedawca ponosi odpowiedzialność za brak zgodności Treści Cyfrowych z Umową, który istniał w chwili ich dostarczenia i ujawnił się w ciągu dwóch lat od tej chwili;
- b) dostarczanych w sposób ciągły — Sprzedawca ponosi odpowiedzialność za brak zgodności Treści Cyfrowych z Umową, który wystąpił lub ujawnił się w czasie, w którym zgodnie z Umową miały być dostarczane.
- W przypadku, gdy Sprzedawca dostarcza Treści Cyfrowych w sposób ciągły, Treści Cyfrowych powinny być zgodne przez czas ich dostarczania zgodnie z Umową.
10. Uprawnienia w razie niezgodności z Umową (odpowiedzialność za wady Treści lub Usługi Cyfrowej)
- Usługodawca ponosi odpowiedzialność wobec Klienta, jeżeli Produkt jest niezgodny z umową. Szczegóły dotyczące niezgodności Usługi lub Treści cyfrowej z umową regulują przepisy Kodeksu cywilnego oraz ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta w odniesieniu do Konsumentów oraz Przedsiębiorców na prawach konsumenta
- W przypadku stwierdzenia niezgodności Treści lub Usługi cyfrowej z Umową Klient powinien skontaktować się z Usługodawcą na adres e-mail podany na początku Regulaminu określając jednocześnie swoje roszczenie związane z niezgodnością Treści lub Usługi cyfrowej z Umową.
- Jeżeli Treść cyfrowa lub Usługa cyfrowa są niezgodne z Umową Konsument może żądać doprowadzenia do zgodności z Umową.
- Usługodawca może odmówić doprowadzenia do zgodności z umową, jeżeli doprowadzenie do zgodności Treści cyfrowej lub Usługi cyfrowej z umową w sposób wybrany przez Konsumenta jest niemożliwe lub wymagałoby poniesienia nadmiernych kosztów dla Usługodawcy. W przypadku odmówienia Sprzedawcy doprowadzenia do zgodności z umową, Sprzedawca zwróci kupującemu kwotę zakupionej usługi cyfrowej.
- Jeżeli klient stwierdzi niezgodności z umową i chce odstąpić od umowy to zobowiązany jest do wypełniania stosownego formularza dostępnego na końcu strony regulaminu i przesłanie go na adres e-mail sprzedawcy podany jako kontaktowy w tym regulaminie. Sprzedawca rozpatrzy reklamację w terminie 14 dni i o wyniku reklamacji poinformuje klienta odpowiadając na e-mail z reklamacją. Jeżeli sprzedawca nie ustosunkował się do przesłanego formularza w terminie 14 dni od daty otrzymania, uważa się, że żądanie klienta zostało uznane.
- Jeżeli Klient jest Przedsiębiorcą, odpowiedzialność Usługodawcy z tytułu niezgodności towaru z umową jest wyłączona.
- Więcej informacji na temat praw kupujących można znaleźć na stronie Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumenta – https://prawakonsumenta.uokik.gov.pl.
- Jeśli w toku zakupu klient wyraził zgodę na wykonanie umowy i dostarczenie mu Treści lub Usługi cyfrowej przed upływem terminu do odstąpienia od umowy, traci on prawo do odstąpienia od umowy zawartej z Usługodawcą.
- Jeżeli umowa dotyczy świadczenia Usług Elektronicznych, a Usługodawca wykonał w pełni Usługę Elektroniczną za wyraźną zgodą klienta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia traci prawo do odstąpienia, wówczas prawo do odstąpienia nie będzie mu przysługiwać.
- W sytuacji występują okoliczności wskazane powyżej (punkt 8 i 9), klient ma prawo odstąpić od umowy bez podawania przyczyny w terminie 14 dni od dnia zawarcia Umowy.
- Klientowi nie przysługuje prawo do odstąpienia od Umowy bez podania przyczyny, o ile zostały spełnione warunki przewidziane w pkt. 8 lub 9.. Działania Sklepu opierają się na dostarczaniu Klientowi Treści lub Usług cyfrowych. W związku z tym rozpoczęcie korzystania z Treści lub Usługi cyfrowej przed upływem 14 dni od dnia dokonania zakupu powoduje utratę prawa odstąpienia od Umowy.
- W przypadku odstąpienia od umowy Usługodawca zwraca klientowi lub wszystkie otrzymane od niego płatności.
- Zwrot płatności zostanie dokonany przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały użyte w pierwotnej transakcji, chyba że klient wyraźnie wskazał na inne rozwiązanie.
- Klient nie poniesie żadnych opłat w związku z formą zwrotu płatności.
- Po odstąpieniu od umowy klient traci dostęp do zakupionych treści, za które dostał zwrot płatności.
- Jeśli kupujący pobrał na własny nośnik treści cyfrowe powinien je także usunąć. Rozpowszechnianie treści jest zabronione.
11. Dane osobowe i pliki cookies
- Administratorem danych osobowych Kupującego jest Sprzedawca.
- Serwis wykorzystuje technologię plików cookies.
- Szczegóły związane z danymi osobowymi oraz plikami cookies opisane zostały w polityce prywatności dostępnej pod adresem https://excelwtwoimbiurze.pl/polityka-prywatnosci/
12. Prawa własności intelektualnej
- Sprzedawca poucza Kupującego, że wszelkie treści dostępne na stronach Serwisu, Treści Cyfrowe oraz elementy Treści Cyfrowych (np. projekty graficzne) mogą stanowić utwory w rozumieniu ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych, do których prawa autorskie przysługują Sprzedawcy lub innym podmiotom uprawnionym, a także bazy danych chronione na podstawie przepisów o ochronie baz danych.
- Sprzedawca poucza Kupującego, że eksploatacja treści objętych prawami autorskimi lub korzystanie z baz danych przez Kupującego bez zgody Sprzedawcy, lub innego podmiotu uprawnionego, z wyjątkiem korzystania w ramach dozwolonego użytku, stanowi naruszenie praw własności intelektualnych i może skutkować odpowiedzialnością cywilną lub karną.
- Sprzedawca może zawrzeć z Kupującym odrębną umowę licencyjną związaną z korzystaniem przez Kupującego z treści lub baz danych należących do Sprzedawcy (np. poprzez wykorzystywanie fotografii produktowych, posługiwanie się opisami Treści Cyfrowych itp.). W celu zawarcia takiej umowy Kupujący powinien zwrócić się do Sprzedawcy z propozycją zawarcia umowy licencyjnej, informując Sprzedawcę w szczególności o celach, w jakich zamierza korzystać z treści lub baz danych należących do Sprzedawcy, oraz o zakładanym czasie korzystania. Po otrzymaniu takiej propozycji Sprzedawca przedstawi ofertę.
13. Opinie
- Sprzedawca może udostępnić Kupującym możliwość zamieszczania opinii o Serwisie, Sprzedawcy lub Towarach — w ramach Serwisu lub serwisów zewnętrznych należących do osób trzecich. W takim przypadku do zamieszczania opinii stosuje się postanowienia niniejszego punktu.
- Zamieszczenie opinii jest możliwe po skorzystaniu ze Serwisu, w szczególności po zawarciu Umowy, lub spotkaniu online. Zamieszczenie opinii jest możliwe w każdym czasie.
- Kupujący powinien formułować opinie w sposób rzetelny, uczciwy i merytoryczny, w miarę możliwości poprawny językowo oraz bez używania wulgaryzmów i innych słów powszechnie uznawanych za obraźliwe.
- Zakazane jest zamieszczanie opinii:
– bez uprzedniego skorzystania ze Serwisu;
– na temat Treści Cyfrowych, z których Kupujący nie korzystał lub których nie nabył
– wypełniających znamiona czynu nieuczciwej konkurencji w rozumieniu art. 3 ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji;
– naruszających dobra osobiste Sprzedawcy lub osoby trzeciej;
– przez opłaconych użytkowników, w szczególności w celu sztucznego podwyższenia oceny Treści Cyfrowej. - Sprzedawca może w każdej chwili dokonywać weryfikacji, czy zamieszczone opinie są zgodne z Regulaminem, a w szczególności, czy pochodzą od Kupujących, którzy rzeczywiście korzystali z Treści Cyfrowej lub nabyli Treść Cyfrową. Oprócz tego, w przypadku jakichkolwiek wątpliwości Kupującego dotyczących zamieszczonych opinii, Kupujący może zgłosić Sprzedawcy opinię do weryfikacji. Po otrzymaniu zgłoszenia od Kupującego Sprzedawca podejmie działania, odpowiednie do posiadanych możliwości, które będą miały na celu weryfikację zamieszczonej opinii.
- W przypadku zamieszczenia opinii niespełniającej wymagań przewidzianych w Regulaminie Sprzedawca może odmówić publikacji opinii lub ją usunąć.
1.4 Pozasądowe sposoby rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń
- Konsument ma możliwość skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń. Konsument ma między innymi możliwość:
a) zwrócenia się do stałego polubownego sądu konsumenckiego z wnioskiem o rozstrzygnięciu sporu wynikłego z zawartej Umowy
b) Zwrócenia się do wojewódzkiego inspektora Inspekcji Handlowej z wnioskiem o wszczęcie postępowania mediacyjnego w sprawie polubownego zakończenia sporu między Kupującym a Sprzedawcą,
c) skorzystania z pomocy powiatowego (miejskiego) rzecznika konsumenta lub organizacji społecznej, do której statutowych zadań należy ochrona konsumentów. - Bardziej szczegółowych informacji na temat pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń Konsument może szukać na stronie internetowej http://polubowne.uokik.gov.pl.
- Klient może również skorzystać z platformy ODR, która dostępna jest pod adresem http://ec.europa.eu/consumers/odr. Platforma służy rozstrzyganiu sporów pomiędzy konsumentami i przedsiębiorcami dążącymi do pozasądowego rozstrzygnięcia sporu dotyczącego zobowiązań umownych wynikających z internetowej umowy sprzedaży lub umowy o świadczenie usług
- Postanowienia Regulaminu nie uniemożliwiają możliwości powoływania się przez Klientów na bezwzględnie obowiązujące przepisy prawa regulujące ochronę praw konsumentów.
15. Reklamacje i wezwania
- Każdemu Kupującemu przysługuje prawo do złożenia reklamacji w sprawach związanych z funkcjonowaniem Serwisu lub wykonaniem Umowy. W celu ułatwienia klientowi realizacji uprawnień związanych z odpowiedzialnością Sprzedawcy za zgodność Towaru lub Treści Cyfrowych z Umową oraz odpowiedzialnością z tytułu nienależytego wykonania Usługi Podstawowej, Sprzedawca przygotował wzór formularza reklamacyjnego, którym klient może się posłużyć. Wzór dostępny jest na dole strony.
- Reklamacje należy zgłaszać do Sprzedawcy na adres info@excelwtwoimbiurze.pl
- Reklamacje Kupujących rozpatrywane będą na bieżąco, jednak nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania przez Sprzedawcę zgłoszenia reklamacji.
- Odpowiedź na reklamację zostanie przesłana do Kupującego na adres e-mail podany przez Kupującego podczas składania reklamacji.
16. Postanowienia końcowe
- Sprzedawca zastrzega sobie prawo do wprowadzania oraz odwoływania ofert, promocji oraz do zmiany Cen w Serwisie.
- Sprzedawca zastrzega sobie możliwość wprowadzania zmian w Regulaminie z ważnych powodów takich jak zmiany przepisów prawa, zmiany technologiczne, zmiany biznesowe.
- Regulamin dotyczy każdego klienta, zarówno tego, który zakupił produkt cyfrowy, jak i usługę podstawową w formie indywidualnego szklenia bądź konsultacji.
- W przypadku zmiany regulaminu sprzedający poinformuje kupującego o zmianie. Jeżeli Kupujący nie akceptuje zmiany Regulaminu, może wypowiedzieć Umowę ze skutkiem natychmiastowym, np. usuwając konto w Serwisie lub rezygnując z otrzymywania newslettera.
- Wszelkie spory związane z Umowami zawieranymi za pośrednictwem Serwisu będą rozpatrywane przez polski sąd powszechny właściwy ze względu na miejsce stałego wykonywania działalności gospodarczej przez Sprzedawcę.
- Niniejszy Regulamin obowiązuje od dnia 08.03.2023.
Formularz odstąpienia od umowy możesz pobrać tutaj: Formularz odstąpienia od umowy.docx